9КЛАС
№ з/п
|
Дата
|
Тема
уроку
|
І с е м е с т р
|
||
Вступ
|
||
1
|
Розвиток української мови.
|
|
2
|
Просте неускладнене речення.
Розділові знаки в ньому.
|
|
3
|
Просте ускладнене речення.
Розділові знаки в ньому.
|
|
4
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 1. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання,
читання, говоріння, письмо).
|
|
5
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 2. Усний стислий переказ тексту публіцистичного
стилю.
|
|
Пряма
і непряма мова. Діалог
|
||
6
|
Способи передачі чужого
мовлення.
|
|
7
|
Пряма і непряма мова.
|
|
8
|
Поняття про невласне пряму
мову.
|
|
9
|
Заміна прямої мови непрямою
та непрямої - авторською.
|
|
10
|
Розділові знаки при прямій
мові.
|
|
11
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 3. Аудіювання текстів монологічного характеру
публіцистичного стилю.
|
|
12
|
Діалог.
|
|
13
|
Розділові знаки при діалозі.
|
|
14-15
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 4-5. Докладний переказ тексту публіцистичного
стилю.
|
|
16
|
Цитата. Особливості і способи
цитування.
|
|
17
|
Розділові знаки при цитаті.
|
|
18
|
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання тексту
публіцистичного стилю.
|
|
СКЛАДНЕ
РЕЧЕННЯ
|
||
Складне
речення, його основні ознаки
|
||
19
|
Складне речення без
сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком.
|
|
20
|
Засоби зв’язку частин
складного речення: сполучники, сполучні слова, інтонація, порядок речень,
співвідносність форм дієслів-присудків.
|
|
21
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 6. Усний вибірковий переказ тексту художнього
стилю.
|
|
22-23
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 7-8. Контрольний письмовий вибірковий переказ
тексту художнього стилю.
|
|
24
|
Типи складних речень.
|
|
25
|
Сурядність і підрядність у
складному реченні.
|
|
26
|
Тематична контрольна робота №
1.
Контрольний тест.
|
|
Складносурядне
речення
|
||
27
|
Будова складносурядного
речення.
|
|
28
|
Інтонація складносурядного
речення.
|
|
29
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 9. Жанри мовлення
(оповідання, доповідь, тези прочитаного, конспект почутого, заява,
автобіографія).
|
|
30
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 10. Тези прочитаного (художнього твору).
|
|
31
|
Засоби вираження синтаксичних
і змістових відношень між частинами складносурядного речення.
|
|
32
|
Єднальні, протиставні і
розділові сполучники в складносурядному реченні.
|
|
33
|
Синонімічність та
антонімічність сполучників сурядності.
|
|
34
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 11. Тези літературно-критичної статті.
|
|
35
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 12. Виступ проблемного
характеру на літературну тему.
|
|
36
|
Змістові відношення між
частинами складносурядного речення: одночасність, послідовність, чергування,
несумісність дій, протиставлення тощо.
|
|
37
|
Уживання сполучників
сурядності для передачі змістових відношень між частинами складносурядного
речення.
|
|
38
|
Розрізнення складносурядних
речень і простих з однорідними членами і сполучниками.
|
|
39
|
Синонімічність складносурядних
речень і простих з однорідними членами.
|
|
40-41
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 13-14. Контрольний письмовий твір-роздум у
публіцистичному стилі на суспільну тему.
|
|
42
|
Розділові знаки між частинами
складносурядного речення.
|
|
43
|
Тематична контрольна робота №
2.
Контрольний тест.
|
|
Складнопідрядне
речення
|
||
44
|
Складнопідрядне речення з
одним підрядним.
|
|
45
|
Будова складнопідрядного
речення.
|
|
46
|
Головне й підрядне речення.
Місце головного й підрядного в складному реченні.
|
|
47
|
Підрядні речення, що залежать
від певного члена головного речення і від головного речення в цілому.
|
|
48
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 15. Вимоги до мовлення. Текст, його основні
ознаки.
|
|
49
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 16.
Усний стислий переказ тексту наукового стилю.
|
|
50
|
Роль сполучників і сполучних
слів у складнопідрядному реченні.
|
|
51
|
Синонімічність та
омонімічність сполучників і сполучних слів у складнопідрядному реченні.
|
|
52
|
Розділові знаки в
складнопідрядному реченні.
|
|
53-54
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 17-18. Письмовий
вибірковий переказ тексту наукового стилю
|
|
55
|
Основні типи підрядних
речень.
|
|
56
|
Означальні типи підрядних
речень.
|
|
57
|
Означальні підрядні речення,
структура їх.
|
|
58-59
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 19-20. Конспектування як
різновид стислого переказу прочутого.
|
|
60
|
Сполучники і сполучні слова в
реченнях з означальними підрядними.
|
|
61
|
Синонімічність
складнопідрядних речень із підрядними означальними і простих речень з
дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотом.
|
|
62
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 21. Усний стислий
переказ тексту наукового стилю.
|
|
63
|
Займенниково-означальні
речення.
|
|
64
|
З’ясувальні підрядні речення.
Сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях із підрядними
з’ясувальними.
|
|
65
|
Тематична контрольна робота №
3.
Контрольний тест.
|
|
66
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 22. Різновиди читання (ознайомлювальне,
вивчальне, переглядове).
|
|
67
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 23. Читання мовчки текстів різних стилів, типів і
жанрів мовлення.
|
|
68
|
Обставинні підрядні речення.
|
|
69
|
Різновиди підрядних
обставинних речень: місця, часу, способу дії, міри і ступеня, порівняльні,
причини, умови, мети, наслідкові, допустові.
|
|
70
|
Сполучники й сполучні слова в
складнопідрядних реченнях із обставинними підрядними реченнями.
|
|
71-72
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 24-25. Складання діалогів відповідно до
запропонованої ситуації (приватна розмова, обговорення певної теми).
|
|
73
|
Розрізнення порівняльних
зворотів і підрядних порівняльних речень.
|
|
74
|
Використання синонімічних
складнопідрядних речень і простих з відокремленими другорядними членами
речення.
|
|
75
|
Тематична контрольна робота №
4.
Контрольний тест. Контрольне читання
мовчки тексту наукового стилю.
|
|
76
|
Складнопідрядне речення з
кількома підрядними.
|
|
77
|
Супідрядність.
|
|
78
|
Однорідна й неоднорідна
супідрядність.
|
|
79
|
Послідовна підрядність.
|
|
80
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 26. Виразне читання текстів різних типів, стилів
і жанрів мовлення.
|
|
81-82
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 27-28. Докладний переказ тексту публіцистичного
стилю із творчим завданням.
|
|
83
|
Розділові знаки в
складнопідрядному реченні з кількома підрядними.
|
|
84
|
Розділові знаки в
складнопідрядному реченні з кількома підрядними (тренувальні вправи).
|
|
85
|
Тематична контрольна робота №
5.
Контрольний тест.
|
|
Безсполучникове
складне речення
|
||
86
|
Безсполучникове складне
речення, смислові відношення в ньому.
|
|
87
|
Засоби зв’язку між частинами
безсполучникового складного речення.
|
|
88
|
Інтонування безсполучникових
складних речень.
|
|
89-90
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 29-30. Контрольний письмовий докладний переказ
тексту публіцистичного стилю.
|
|
91
|
Розділові знаки між частинами
безсполучникового складного речення (кома, крапка з комою).
|
|
92
|
Розділові знаки між частинами
безсполучникового складного речення (двокрапка).
|
|
93
|
Розділові знаки між частинами
безсполучникового складного речення (тире).
|
|
94-95
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 31-32. Доповідь на основі двох-трьох джерел на
морально-етичну й суспільну тему в публіцистичному стилі.
|
|
96
|
Безсполучникові складні
речення, синонімічні до складносурядних і складнопідрядних речень.
|
|
97
|
Використання безсполучникових
складних речень у висловлюваннях різних стилів.
|
|
98
|
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання
науково-навчального тексту.
|
|
99
|
Складні речення з різними
видами зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим).
|
|
100
|
Різне поєднання сурядних і
підрядних зв’язків у складних багатокомпонентних реченнях.
|
|
101
|
Складні речення із сполучниковим
і безсполучниковим зв’язком.
|
|
102
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 33. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі на
морально-етичну тему.
|
|
103
|
Розділові знаки у складних
реченнях з різними видами зв’язку.
|
|
104
|
Розділові знаки у складних
реченнях з різними видами зв’язку.
|
|
105
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 34. Ділові папери. Заява (проста і вмотивована).
|
|
106
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 35. Ділові папери. Автобіографія.
|
|
107
|
Період, його основні ознаки.
Структурні типи періоду.
|
|
108-109
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 36-37. Письмовий твір-роздум у публіцистичному
стилі.
|
|
110
|
Особливості інтонації,
розділові знаки між частинами періоду.
|
|
111
|
Використання складних речень
з різними видами зв’язку в текстах різних стилів.
|
|
112
|
Тематична контрольна робота №
6.
Контрольний тест.
|
|
Лінгвістика
тексту
|
||
113
|
Актуальне членування: дане і
нове.
|
|
114
|
Урок розвитку комунікативних
умінь № 38. Тези прочитаного (публіцистичної чи
науково-пізнавальної статей).
|
|
115
|
Структура тексту.
|
|
116
|
Складне синтаксичне ціле,
його основні ознаки.
|
|
117
|
Складне синтаксичне ціле й
абзац.
|
|
118-119
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 39-40. Контрольний письмовий твір-роздум у
публіцистичному стилі на морально-етичну тему.
|
|
120
|
Види й засоби міжфразового
зв’язку.
|
|
121
|
Тематична контрольна робота №
7.
Контрольний тест. Контрольне читання
мовчки тексту художнього стилю.
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ
Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО В 5-9 КЛАСАХ
|
||
122
|
Звуки мови і знаки письма.
Вимова голосних і приголосних звуків у словах. Типи орфограм.
|
|
123
|
Уживання знака м’якшення й
апострофа.
|
|
124-125
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 41-42. Докладний переказ тексту публіцистичного
стилю із творчим завданням.
|
|
126
|
Слово і його лексичне
значення. Групи слів за значенням, походженням і вживанням.
|
|
127
|
Правопис відмінкових
закінчень іменників і прикметників.
|
|
128
|
Правопис числівників і
займенників.
|
|
129
|
Дієслово та його особливі
форми (дієприкметник і дієприслівник). Правопис особових закінчень дієслів.
|
|
130
|
Правопис прислівників.
|
|
131-132
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 43-44. Письмовий твір-оповідання на самостійно
обрану тему.
|
|
133
|
Правопис складних слів.
|
|
134
|
Не з
різними частинами мови.
|
|
135
|
Правопис службових частин
мови.
|
|
136
|
Словосполучення. Речення і
його граматична основа.
|
|
137
|
Тематична контрольна робота №
8.
Контрольний тест.
|
|
138-139
|
Уроки розвитку комунікативних
умінь № 45-46. Складання діалогів відповідно до
запропонованої ситуації.
|
|
140
|
Підбиття підсумків за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар