вівторок, 2 грудня 2014 р.

планування мова 8 клас

Пояснювальна записка до календарного планування
 Українська мова   8-А  клас
(2 години на тиждень)
       Календарне планування для 8 класів складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 – 12 класи /Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша/ За ред.. Л.В.Скуратівського. – К., 2005.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
І семестр
ІІ семестр
Перевірка мовної теми
2
2
Письмо:


              переказ
1
1
              твір
1
1
Правопис:


             диктант
1
1
             аудіювання
-
1
Читання мовчки
Звязне мовлення
1
7
-
9

     Завданнями курсу української мови є: формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння  сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні  інформаційні й комунікаційні технології ; забезпечення  доступності знань, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів на основі індивідуалізації навчання, інтенсифікації навчального процесу ; забезпечення  особистісної значущості для кожного школяра здобутих знань і набутих умінь  та навичок з української мови, усебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей і талантів; формування  в учнів потреби в удосконаленні власної мовленнєвої здатності впродовж усього життя.

 №

Зміст навчального матеріалу
Дата

1
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.


Повторення та узагальнення вивченого. Пунктуація(2 год.).

2
Звязне мовлення №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі мовлення. Різновиди аудіювання:ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Навчальне аудіювання, вивчальне читання(практично).

3
Словосполучення і речення; члени речення(у тому числі й однорідні);звертання; вставні слова. Розділові знаки у простому реченні, а також у реченнях з однорідними членами, звертаннями, вставними словами.

4
Просте і складне речення. Пряма мова і діалог. Розділові знаки у складному реченні, а також у реченнях із прямою мовою, при діалозі.


Синтаксис. Пунктуація(4год.).

5
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова.

6
Звязне мовлення №2. Особливості побудови і опису місцевості. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.

7
Речення. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Розділові знаки в кінці речення(повторення).

8
Порядок слів у реченні. Інверсія. Логічний наголос.

9
Звязне мовлення №3.  Виразне читання художнього тексту. Стислий переказ розповідног тексту з елементами опису місцевості в худ. стилі(письмово).

10
Контрольна робота №1. Тестування.


Просте речення. Двоскладне речення(10 год.).

11
Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Узгодження головних членів речення.

12
Способи вираження присудка. Простий присудок.

13
Складений присудок, його види, способи вираження.

14
Звязне мовлення №4.Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.

15
Тире між підметом і присудком.

16
Другорядні члени речення. Означення.

17
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.

18
Звязне мовлення №5. Аналіз контрольного переказу. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у худ. стилі за складним планом.

19
Додаток як другорядний член речення.

20
Обставина. Види обставин за значенням.

21
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.

22
Звязне мовлення №6. Ділові папери. Протокол.


Односкладні речення. Неповні речення(7 год.)

23
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові та узагальнено-особові речення.

24
Неозначено-особові речення.

25
Безособові речення.

26
Односкладні речення з головним членом підметом(називні).

27
Звязне мовлення №7. Контрольний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у худ. стилі(письм.) за складним планом.

28
Звязне мовлення №8. Аналіз контрольного твору-опису. Контрольне читання мовчки.

29
 Називні речення. Односкладні речення як частини складного речення.

30
 Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях.

31
Контрольна робота №2. Тестування

32
Підсумковий урок.



ІІ семестр


 №

Зміст навчального матеріалу

33
Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним звязком

34
Речення з кількома рядами однорідних членів.

35
Звязне мовлення №9.  Особливості побудови опису памяток історії та культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису    памяток історії та культури в науковому стилі за складним планом.

36
Однорідні й неоднорідні означення.

37
Кома між однорідними членами.

38
Звязне мовлення №10. Вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису    памяток історії та культури в публіцистичному стилі за складним планом(письмово).

39
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

40
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

41
Звязне мовлення №11. Аналіз вибіркового переказу. Конспектування як різновид  стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки.  


Речення зі звертаннями, вставними словами(словосполученнями, реченнями).  (7 годин)

42
Звертання непоширені й поширені.

43
Інтонація речень зі звертанням. Розділові знаки при звертанні.

44
Розділові знаки при звертанні.

45
Звязне мовлення №12. Контрольний докладний переказ розповідного тексту  художнього стилю із творчим завданням.

46
Вставні слова(словосполучення, речення)

47
Аналіз контрольного переказу. Розділові знаки при вставних словах(словосполученнях, реченнях). 

48
Розділові знаки при вставних словах(словосполученнях, реченнях). 

49
Використання речень зі звертаннями і вставними словами у мовленні. Контрольне аудіювання

50
Контрольна робота №3. Тестування.

51
Звязне мовлення №13. Створення власних висловлювань. Діалог, складений на основі радіо- чи телепередач. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (у тому числі на основі прослуханих радіо- і телепередач).


Речення з відокремленими членами (10 год)

52
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень.

53
Відокремлені означення. Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами.

54
Відокремлені прикладки.

55
Відокремлені означення і прикладки.

56
Звязне мовлення №14. Твір-опис памяток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі за складним планом (усно).

57
Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.

58
Відокремлені обставини. Дієприслівникові звороти як засіб зв язку речень у тексті.

59
Звязне мовлення №15. Твір-опис памяток історії і культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі за складним планом (письмово).

60
Відокремлені додатки.

61
Контрольний диктант.

62
Звязне мовлення №16. Аналіз твору-опису. Письмовий твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням).

63
Відокремлені уточнювальні члени речення.

64
Відокремлені та уточнювальні члени речення (узагальнення й систематизація).

65
Звязне мовлення №17. Контрольний твір-роздум на морально-етичну чи суспільну теми в публіцистичному стилі.

66
Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в на уковому стилі.

67
Контрольна робота №4. Тестування. Аналіз контрольного твору-роздуму.

68
Повторення наприкінці року відомостей про просте    речення  (3 год)

69
Словосполучення. Речення, його види.

70
Головні та другорядні члени речення.




Немає коментарів:

Дописати коментар