вівторок, 2 грудня 2014 р.

планування мова 7 клас

Пояснювальна записка до календарного планування
 Українська мова   7 клас
(3 години на тиждень)
       Планування української мови у 7 класах розроблене за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України : Українська мова.     5-12 класи /Автори Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук.    
         
       Підручник  Глазова О., Кузнецов  Рідна мова. Ю.Підручник для 6 класу ЗНЗ. –К.: «Зодіак-ЕКО», 2007.- 288 с.
Заплановано такі види контролю
Форми  контролю
І семестр
ІІ семестр
Перевірка мовн. теми
Контрольний твір
Контрольний переказ
Контрольний диктант
Аудіювання
Читання мовчки
3
-
1
1
-
1
3
1
1
1
1
-
 Метою курсу  є формуванню відповідних компетентностей, що відбуваються у процесі реалізації змістових ліній. Лінгвістична компетентність передбачає оволодіння мовою як засобом спілкування, пізнання й самовираження на основі засвоєння школярами системних знань про мову; мовленнєва – розвиток та удосконалення здатностей комунікативної діяльності - аудіювання, читання, говоріння, письма; соціокультурна - опанування національних і загальнолюдських культурних та духовних цінностей на основі спеціально дібраного дидактичного матеріалу текстового характеру; діяльнісна – засвоєння та удосконалення практичних загальнопізнавальних, контрольно-оцінних та творчих умінь і навичок школярів.
     Завданнями курсу української мови є: формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння  сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні  інформаційні й комунікаційні технології ; забезпечення  доступності знань, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів на основі індивідуалізації навчання, інтенсифікації навчального процесу ; забезпечення  особистісної значущості для кожного школяра здобутих знань і набутих умінь  та навичок з української мови, усебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей і талантів; формування  в учнів потреби в удосконаленні власної мовленнєвої здатності впродовж усього життя.

Українська мова   7  клас
(3 години на тиждень)
з/п
Тема уроку
Дата
Вступ
1
Вступ. Мова – скарбниця духовності народу

2
РМ Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті

3
РМ Створення і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації, пов’язаної з характеристикою людей

Повторення та узагальнення вивченого
4
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях

5
Частини мови. Вивчені групи орфограм

6
Частини мови. Відмінювання слів іменних частин мови

7
РМ Різновиди читання. Ознайомлювальне читання

8
РМ Складний план власного висловлювання

9
Частини мови. Правопис.


Морфологія. Орфографія
Дієслово
10
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

11
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми

12
Дієприкметник, дієприслівник та безособові форми на –но, -то (загальне ознайомлення)

13
Тренувальні вправи

14
Доконаний і недоконаний вид дієслова

15
Часи дієслів. Теперішній час

16
Часи дієслів. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі

17
Часи дієслів. Майбутній час

18
КР № 1. Повторення та узагальнення вивченого. Дієслово.   Тести

19
РМ Особливості побудови опису зовнішності людини. Докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини

20
Дієслова І та ІІ дієвідміни

21
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу

22-23
РМ Контрольний докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі

24
Тренувальні вправи

25
Способи дієслів. Дійсний, умовний і наказовий способи

26
Творення дієслів умовного і наказового способів. Буква ь у дієсловах наказового способу

27
Тренувальні вправи

28
Безособові дієслова

29
РМ Контрольне читання мовчки. Аналіз контрольного переказу

30
Способи творення дієслів

31
Не з дієсловами. Правопис –ться, -шся у кінці дієслів. Букви е, и в особових закінченнях дієслів і та ІІ дієвідміни (повторення)

32
Тренувальні вправи

33
РМ Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі. Особливості побудови опису зовнішності людини (повторення)

34
РМ Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі

35
КР № 2. Дієслово. Тести

Дієприкметник
36
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

37
Активні та пасивні дієприкметники

38
Творення активних дієприкметників теперішнього та минулого часу. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників

39
Творення пасивних дієприкметників теперішнього та минулого часу. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників

40
Тренувальні вправи

41
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника)

42
 Контрольний диктант

43
Безособові дієслівні форми на –но, -то

44
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників

45
-Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження

46
Не з дієприкметниками

47
КР №3. Дієприкметник. Тести

48
Тренувальні вправи

Дієприслівник
49
Аналіз контрольного диктанту
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

50
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення

51
РМ Повторення вивченого про типи і стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль

52
РМ Докладний переказ тексту публіцистичного стилю

53
Тренувальні вправи

54
РМ Жанри мовлення: оповідання, замітка, особливості їх побудови. Ділові папери. Розписка

55-56
Дієприслівниковий зворот. Кома при дієприслівниковому звороті та одиничному дієприслівникові

57
Не з дієприслівниками

58
РМ Твір-роздум дискусійного характеру. Замітка в газету в публіцистичному стилі

59
КР № 4. Дієприслівник. Тести

Прислівник
60
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

61
Розряди прислівників (практично)

62
Ступені порівняння прислівників. Способи їх творення

63
Тренувальні вправи

64
Правопис прислівників. Букви –н- та –нн- у прислівниках

65
Не і ні з прислівниками

66
Тренувальні вправи

67
РМ Особливості побудови опису процесу праці.
Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесів праці в художньому стилі

68 - 69
РМ Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесів праці в художньому стилі

70
И та і в кінці прислівників

71
Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників

72 - 73
Написання прислівників разом і через дефіс

74
РМ Аналіз контрольного переказу

75
Тренувальні вправи

76
Написання прислівникових словосполучень (типу раз у раз, з дня на день)

77
Тренувальні вправи

78
РМ Усний твір-опис процесу праці за власним спостереженням в науковому стилі

79
РМ Контрольний письмовий твір-опис процесу праці за власним спостереженням в художньому стилі

80
КР № 5. Прислівник. Тести

Службові частини мови. Прийменник
81
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні

82
Похідні й непохідні прийменники

83
РМ Аналіз контрольного твору

84
Написання похідних прийменників разом, окремо й через дефіс

85
Тренувальні вправи

Сполучник
86
Сполучник як службова частина мови. Вживання сполучників у простому й складному реченнях. Сполучники сурядності й підрядності


87
Написання сполучників разом і окремо


88
Тренувальні вправи


90
РМ Твір-оповідання за поданим сюжетом


Частка
91
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням


92
Правопис часток. Написання часток –бо, -но, -то, -таки


93
Тренувальні вправи


94 - 95
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення)


96
Тренувальні вправи


97
РМ Контрольне аудіювання


Вигук
98
Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків. Дефіс у вигуках


99
Кома і знак оклику при вигуках


Повторення і систематизація вивченого
100
Самостійні частини мови. Орфограми


101
Службові частини мови. Орфограми


102
Контрольний диктант


103
КР № 6. Службові частини мови: прийменник, сполучник, частка, вигук. Тести


104
Аналіз контрольного диктанту
РМ Усний стислий переказ тексту наукового стилю.


105
РМ Створення і розігрування діалогів дискусійного характеру





Немає коментарів:

Дописати коментар