вівторок, 2 грудня 2014 р.

планування мова 6 клас

Пояснювальна записка до календарного планування
 Українська мова   6 клас
(3 години на тиждень)
       Планування української мови у 6 класах розроблене за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України : Українська мова.     5-12 класи /Автори Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша, А.М. Корольчук.    
          
       Підручник  Глазова О., Кузнецов  Рідна мова. Ю.Підручник для 6 класу ЗНЗ. –К.: «Освіта України», 2006.- 288 с.
Заплановано такі види контролю
Форми  контролю
І семестр
ІІ семестр
Перевірка мовн. теми
Контрольний твір
Контрольний переказ
Контрольний диктант
Аудіювання
Читання мовчки
3
-
1
1
-
1
3
1
1
1
1
-
 Метою курсу  є формуванню відповідних компетентностей, що відбуваються у процесі реалізації змістових ліній. Лінгвістична компетентність передбачає оволодіння мовою як засобом спілкування, пізнання й самовираження на основі засвоєння школярами системних знань про мову; мовленнєва – розвиток та удосконалення здатностей комунікативної діяльності - аудіювання, читання, говоріння, письма; соціокультурна - опанування національних і загальнолюдських культурних та духовних цінностей на основі спеціально дібраного дидактичного матеріалу текстового характеру; діяльнісна – засвоєння та удосконалення практичних загальнопізнавальних, контрольно-оцінних та творчих умінь і навичок школярів.
     Завданнями курсу української мови є: формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння  сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні  інформаційні й комунікаційні технології ; забезпечення  доступності знань, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів на основі індивідуалізації навчання, інтенсифікації навчального процесу ; забезпечення  особистісної значущості для кожного школяра здобутих знань і набутих умінь  та навичок з української мови, усебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей і талантів; формування  в учнів потреби в удосконаленні власної мовленнєвої здатності впродовж усього життя.

Українська мова   6 клас
(3 години на тиждень)
ІІ семестр
Дата
Зміст програмового матеріалу


Правопис іменників
49

Відмінювання іменників першої відміни.
50

Відмінювання іменників другої відміни.
51

Відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Буква -а(-я), -у(-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду.
52

 РЗМ №15. Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація. Складний план готового тексту і простий план власного висловлювання.
53

Правопис іменників першої та другої відмін у кличному відмінку.
54

 Відмінювання іменників третьої і четвертої відмін.
55

РЗМ №16. Навчальний усний твір-оповідання за жанровою картиною.
56

РЗМ №17. Навчальний письмовий твір-оповідання за жанровою картиною.
57

Букви е, и, і в суфіксах -ечок(-єчок), -ечк(а), -ичок,
-ичк(а), -інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о).
58

Правопис незмінюваних іменників. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.
59

Не з іменниками.
60

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові.
61

Контрольна робота «Відмінювання й правопис іменників»


Прикметник
62

Прикметник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
63

Групи прикметників за значенням.
64

Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Повні й короткі форми прикметників.
65

РЗМ №18. Навчальний письмовий докладний переказ художнього стилю з творчим завданням.
66

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.
67

Творення форм вищого і найвищого ступенів порівняння якісних прикметників.
68

Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників.
69

Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. Морфологічний розбір прикметників.
70

РЗМ  №24. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого.


Правопис прикметників
71

Відмінювання прикметників твердої і м’якої груп.
72

Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-
-ісіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.
73

Букви е, о, и у прикметникових суфіксах -ев-(-єв-),
-ов-, -ин- (-ін-), -ичн- (-ічн-).
74

РЗМ  №19. Усне повідомлення на лінгвістичну тему.
75

Написання не з прикметниками.
76

Написання -н- і -нн- у прикметниках.
77

Написання складних прикметників разом і через дефіс.
78

Написання прізвищ прикметникової форми.
79

Контрольна робота «Прикметник. Відмінювання й правопис прикметників»  Контрольне читання мовчки тексту діалогічного характеру.


Числівник
80

Числівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
81

Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.
82

РЗМ  №20. Навчальний письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.
83

Числівники прості, складні й складені. Роздільне написання складених числівників.
84

Відмінювання кількісних числівників (система вправ).
85

Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Вживання кількісних числівників з іменниками.
86

Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників на -тисячний.
87

РЗМ №21. Контрольний  вибірковий переказ тексту наукового стилю.
88

Творення числівників. Морфологічний розбір числівників.
89

Тренувальні вправи.


Займенник
90

Займенник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
91

Розряди займенників за значенням.
92

Особові займенники, їх відмінювання. Зворотний займенник себе.
93

РЗМ №22. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей.
94

Відносні й питальні займенники, їх відмінювання.
95

Заперечні й неозначені займенники, їх відмінювання.
96

Написання разом і через дефіс неозначених і заперечних займенників. Написання займенників з прийменниками окремо.
97

Контрольний диктант.
98

Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників.
99

Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір займенників.
100

Контрольна робота  «Числівник. Займенник, їх відмінювання й правопис» (тестові завдання).


Повторення в кінці року
101

Узагальнення й систематизація вивченого з лексикології.
102

Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії.
103

РЗМ  №23. Складання й розігрування діалогів.
104

Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії.
105

Підбиття підсумків за рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар