Пояснювальна записка до календарного планування
Українська мова 6 клас
(3 години на тиждень)
Планування української мови у 6 класах
розроблене за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України :
Українська мова. 5-12 класи /Автори Г.Т. Шелехова,
В.І. Тихоша, А.М. Корольчук.
Підручник
Глазова О., Кузнецов Рідна мова.
Ю.Підручник для 6 класу ЗНЗ. –К.: «Освіта України», 2006.- 288 с.
Заплановано
такі види контролю
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка мовн. теми
Контрольний твір
Контрольний переказ
Контрольний диктант
Аудіювання
Читання
мовчки
|
3
-
1
1
-
1
|
3
1
1
1
1
-
|
Метою курсу
є формуванню відповідних компетентностей, що відбуваються у процесі
реалізації змістових ліній. Лінгвістична
компетентність передбачає оволодіння мовою як засобом спілкування, пізнання
й самовираження на основі засвоєння школярами системних знань про мову; мовленнєва – розвиток та удосконалення
здатностей комунікативної діяльності - аудіювання, читання, говоріння, письма; соціокультурна -
опанування національних і загальнолюдських культурних та духовних
цінностей на основі спеціально дібраного дидактичного матеріалу текстового
характеру; діяльнісна – засвоєння та
удосконалення практичних загальнопізнавальних, контрольно-оцінних та творчих
умінь і навичок школярів.
Завданнями курсу української мови є: формування
потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння сучасними методами оперування знаннями,
уміннями використовувати сучасні
інформаційні й комунікаційні технології ; забезпечення доступності знань, розвиток інтелектуальних і
творчих здібностей учнів на основі індивідуалізації навчання, інтенсифікації
навчального процесу ; забезпечення
особистісної значущості для кожного школяра здобутих знань і набутих
умінь та навичок з української мови,
усебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей і талантів; формування в учнів потреби в удосконаленні власної
мовленнєвої здатності впродовж усього життя.
Українська мова 6 клас
(3 години на тиждень)
ІІ семестр
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Правопис іменників
|
||
49
|
Відмінювання іменників першої відміни.
|
|
50
|
Відмінювання іменників другої відміни.
|
|
51
|
Відмінювання іменників чоловічого роду в
родовому відмінку. Буква -а(-я), -у(-ю) в закінченнях іменників чоловічого
роду.
|
|
52
|
РЗМ №15. Основні джерела матеріалу для твору
і його систематизація. Складний план готового тексту і простий план власного
висловлювання.
|
|
53
|
Правопис іменників першої та другої відмін у
кличному відмінку.
|
|
54
|
Відмінювання іменників третьої і четвертої
відмін.
|
|
55
|
РЗМ №16. Навчальний усний твір-оповідання за жанровою картиною.
|
|
56
|
РЗМ №17. Навчальний письмовий твір-оповідання за жанровою картиною.
|
|
57
|
Букви е,
и, і в суфіксах -ечок(-єчок),
-ечк(а), -ичок,
-ичк(а),
-інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о).
|
|
58
|
Правопис незмінюваних іменників. Відмінювання
іменників, що мають форму лише множини.
|
|
59
|
Не з іменниками.
|
|
60
|
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих
імен по батькові.
|
|
61
|
Контрольна
робота «Відмінювання й правопис іменників»
|
|
Прикметник
|
||
62
|
Прикметник. Загальне значення, морфологічні
ознаки, синтаксична роль.
|
|
63
|
Групи прикметників за значенням.
|
|
64
|
Перехід прикметників з однієї групи в іншу.
Повні й короткі форми прикметників.
|
|
65
|
РЗМ №18. Навчальний письмовий
докладний переказ художнього стилю з творчим завданням.
|
|
66
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх
творення.
|
|
67
|
Творення форм вищого і найвищого ступенів
порівняння якісних прикметників.
|
|
68
|
Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання
прикметників.
|
|
69
|
Творення прикметників. Перехід прикметників в
іменники. Морфологічний розбір прикметників.
|
|
70
|
РЗМ №24. Контрольний письмовий
твір-оповідання на основі побаченого.
|
|
Правопис прикметників
|
||
71
|
Відмінювання прикметників твердої і м’якої груп.
|
|
72
|
Написання прикметників із суфіксами -еньк-,
-есеньк-
-ісіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.
|
|
73
|
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах
-ев-(-єв-),
-ов-, -ин- (-ін-), -ичн- (-ічн-).
|
|
74
|
РЗМ №19. Усне повідомлення на лінгвістичну
тему.
|
|
75
|
Написання не
з прикметниками.
|
|
76
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках.
|
|
77
|
Написання складних прикметників разом і через
дефіс.
|
|
78
|
Написання прізвищ прикметникової форми.
|
|
79
|
Контрольна
робота «Прикметник. Відмінювання й правопис прикметників» Контрольне читання мовчки тексту
діалогічного характеру.
|
|
Числівник
|
||
80
|
Числівник. Загальне значення, морфологічні
ознаки, синтаксична роль.
|
|
81
|
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел,
дробові, збірні) і порядкові.
|
|
82
|
РЗМ №20. Навчальний письмовий твір-роздум про
вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.
|
|
83
|
Числівники прості, складні й складені. Роздільне
написання складених числівників.
|
|
84
|
Відмінювання кількісних числівників (система
вправ).
|
|
85
|
Буква ь
на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Вживання
кількісних числівників з іменниками.
|
|
86
|
Відмінювання порядкових числівників. Написання
разом порядкових числівників на -тисячний.
|
|
87
|
РЗМ №21. Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю.
|
|
88
|
Творення числівників. Морфологічний розбір
числівників.
|
|
89
|
Тренувальні вправи.
|
|
Займенник
|
||
90
|
Займенник. Загальне значення, морфологічні
ознаки, синтаксична роль.
|
|
91
|
Розряди займенників за значенням.
|
|
92
|
Особові займенники, їх відмінювання. Зворотний
займенник себе.
|
|
93
|
РЗМ №22. Замітка в газету типу
роздуму про вчинки людей.
|
|
94
|
Відносні й питальні займенники, їх відмінювання.
|
|
95
|
Заперечні й неозначені займенники, їх
відмінювання.
|
|
96
|
Написання разом і через дефіс неозначених і
заперечних займенників. Написання займенників з прийменниками окремо.
|
|
97
|
Контрольний
диктант.
|
|
98
|
Присвійні, вказівні й означальні займенники.
Приставний н у формах особових і вказівних займенників.
|
|
99
|
Уживання займенників для зв’язку речень у
тексті. Морфологічний розбір займенників.
|
|
100
|
Контрольна
робота «Числівник. Займенник, їх відмінювання
й правопис» (тестові завдання).
|
|
Повторення в кінці року
|
||
101
|
Узагальнення й систематизація вивченого з
лексикології.
|
|
102
|
Узагальнення й систематизація вивченого зі
словотвору й орфографії.
|
|
103
|
РЗМ №23. Складання й розігрування діалогів.
|
|
104
|
Узагальнення й систематизація вивченого з
морфології та орфографії.
|
|
105
|
Підбиття підсумків за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар